Z oryginalnego samochodu zostało to co niezawodne i bardzo dobrze sprawdzające się w trudnym terenie czyli całe podwozie, rama, mosty napędowe, skrzynia rozdzielcza.
SILNIK:
MAN turbodoładowany z intercoolerem o mocy 280KM EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW:
EATON lub ZF - 6-cio biegowa + bieg wsteczny, synchronizowana
KABINA:
MAN typ L2000 - odchylana hydraulicznie, wyciszona z poprawionym komfortem.
SKRZYNIA ROZDZIELCZA:
dwubiegowa, sterowana mechanicznie oraz elektropneumatycznie, ze stałym napędem na trzy osie, z blokadą centralnego mechanizmu rożnicowego
MOSTY NAPĘDOWE:
z możliwością regulacji ciśnienia w oponach z kabiny kierowcy
ZAWIESZENIE
Resory wielopiórowe
WYCIĄGARKA
Mechaniczna napędzana ze skrzyni rozdzielczej (opcja)
KOŁA
Rozmiar opon 1400x20
Rodzaj ogumienia do wyboru: szosowe lub terenowe, opony dętkowe
lub opcjonalnie szerokie koła balonowe o rozmiarze 1200x500-508
Dopuszczalna masa całkowita 14,9T
Masa podwozia pod zabudowę ok. 7000 kg
Dopuszczalna masa ciągniętej przyczepy 11.500 kg