Modernizacje samochodów URAL

na podzespołach MAN

URAL Modernizowany na podzespołach MAN



Z oryginalnego samochodu zostało to co niezawodne i bardzo dobrze sprawdzające się w trudnym terenie czyli całe podwozie, rama, mosty napędowe, skrzynia rozdzielcza.

DANE TECHNICZNE PO MODERNIZACJI:

SILNIK:
MAN turbodoładowany z intercoolerem o mocy 280KM EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW:
EATON lub ZF - 6-cio biegowa + bieg wsteczny, synchronizowana
KABINA:
MAN typ L2000 - odchylana hydraulicznie, wyciszona z poprawionym komfortem.
SKRZYNIA ROZDZIELCZA:
dwubiegowa, sterowana mechanicznie oraz elektropneumatycznie, ze stałym napędem na trzy osie, z blokadą centralnego mechanizmu rożnicowego

MOSTY NAPĘDOWE:
z możliwością regulacji ciśnienia w oponach z kabiny kierowcy
ZAWIESZENIE
Resory wielopiórowe
WYCIĄGARKA
Mechaniczna napędzana ze skrzyni rozdzielczej (opcja)
KOŁA
Rozmiar opon 1400x20
Rodzaj ogumienia do wyboru: szosowe lub terenowe, opony dętkowe
lub opcjonalnie szerokie koła balonowe o rozmiarze 1200x500-508


Dopuszczalna masa całkowita 14,9T
Masa podwozia pod zabudowę ok. 7000 kg
Dopuszczalna masa ciągniętej przyczepy 11.500 kg

Zakres modernizacji:

PODWOZIE samochodu URAL :
  • rama
    • oczyszczona z korozji metoda śrutowania
    • nałożona epoksydowa farba podkładowa
    • polakierowana farbą nawierchniową poliuretanową
  • zawieszenie
    • resory po naprawie głównej
    • drążki reakcyjne po regeneracji
  • układ napędowy
    • wały napędowe po regeneracji
    • mosty napędowe po regeneracji
    • skrzynia rozdzielcza po naprawie głównej z zmienionymi kołami zębatymi zwiększajacymi prędkość na biegach szosowych
  • układ hamulcowy
    • szczeki hamulcowe, cylinderki, pompy, sprężyny – nowe
  • instalacji
    • układ paliwowy –przewody, złącza, czujniki nowe model MAN
    • zbiornik paliwa MAN
    • układ pneumatyczny MAN z nowymi przewodami, złączami i osuszaczem powietrza podgrzewanym elektrycznie
    • układ elektryczny MAN z nowymi wiązkami i czujnikami
SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW
  • Silnik model MAN sześciocylindrowy o mocy 162kW/280 KM z turbosprężarką i intercoolerem, pojemność skokowa 6871 cm3
    • po naprawie bieżącej o parametrach zbliżonych do fabrycznych
    • osprzęt silnika nowy lub po naprawie głównej
  • układ chłodzenia nowy model MAN L2000
  • sprzęgło nowe
  • skrzynia biegów 6 biegowa + wsteczny model EATON po naprawie głównej

KABINA KIEROWCY
  • Kabina kierowcy model MAN L2000
    • możliwość montażu kabiny krótkiej długości 1500mm lub sypialnianej długości 1750mm
    • polakierowana podkładem oraz farbą akrylową na wybrany kolor
    • nowe obicia tapicerskie na ścianach podsufitkach i fotelach
    • nowe stopnice i nadkola
    • możliwość montażu zderzaka stalowego
  • Wyposażenie kabiny
    • fotel kierowcy pneumatyczny
    • lustra zewnętrzne podgrzewane
    • radio
    • kierownica obszyta skórą
    • możliwość wyposażenia kabiny w klimatyzację oraz ogrzewanie postojowe
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
  • reflektory przednie
    • przy zderzaku plastikowym nowe MAN L2000
    • przy zderzaku stalowym nowe, światło mijania i do jazdy dziennej w technologi LED, z osłonami zmiejszającymi ryzyko uszkodzenia
  • lampy tylne nowe zespolone w technologii LED z osłonami przeciwko uszkodzeniom
  • ostrzegawcze nowe lampy błyskowe LED na dachu kabiny

Przykładowe wersje oraz zabudowy naszych pojazdów

Podwozia pod zabudowę

Możliwość zabudowy dowolną zabudową klienta lub wykonaną przez naszą firmę

Żurawie hydrauliczne

Na naszych podwoziach motujemy żurawie hydrauliczne różnych producentów m.in HMF, PALFINGER, HIAB, o maksymalnym momencie obciążającym nawet do 34Tm

Wiertnice