SILNIK:
MAN turbodoładowany z intercoolerem o mocy 220KM EURO2 lub EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW:
EATON lub ZF - 6-cio biegowa + bieg wsteczny, synchronizowana
KABINA:
MAN typ L2000 - odchylana hydraulicznie, wyciszona z poprawionym komfortem.
SKRZYNIA ROZDZIELCZA:
TYP SR-380 - dwubiegowa, sterowana mechanicznie oraz elektropneumatycznie, z odłączanym napędem przedniego mostu, z dodatkową przystawką napędu wciągarki
Przełożenie teren/szosa 1/1,86
MOSTY NAPĘDOWE:
Przełożenie przekładni głównej 1-6,33 z blokadami mechanizmów różnicowych sterowanych elektropneumatycznie
ZAWIESZENIE
Resory wielopiórowe
WYCIĄGARKA
Mechaniczna napędzana ze skrzyni rozdzielczej z hamulcem ciernym, jednobębnowa zamontowana w tylnej części ramy, sterowana elektropneumatycznie, o sile uciągu 60kN.
Dopuszczalna masa całkowita 12.350 kg
Masa podwozia pod zabudowę 6250 kg
Dopuszczalna masa ciągniętej przyczepy 4.000 kg
Istnieje możliwość wyposażenia pojazdu dodatkowo w: elektrycznie sterowane lusterka, elektrycznie sterowane szyby, ogrzewanie stacjonarne typu WEBASTO, klimatyzację
Pojazdy te objęte są gwarancją. Okres gwarancji i warunki do omówienia indywidualnie.
Pojazd zbudowany wyłącznie z części samochodu STAR i MAN. Nie ma w nim części z innych samochodów lub przerabianych jak to często bywa. W karcie gwarancyjnej wpisany jest nr VIN marki MAN w celu zakupu w przyszłości części w serwisie MAN lub sklepach motoryzacyjnych.
Wszystkie części zamienne do tego samochodu znajdują się w naszym magazynie.
Samochody tworzymy z myślą o klientach oczekujących wysokiej jakości, trwałości oraz estetyki wykonania.
Przedsiębiorstwo nasze specjalizuje się w generalnych remontach pojazdów specjalnych i ciężarowych oraz regeneracją części i podzespołów głównie marek i rodzajów wykorzystywanych w siłach zbrojnych R.P. Posiadamy olbrzymie doświadczenie oraz zespół mechaników którzy sprostają każdemu wyzwaniu.
W ostatnich latach jednym z naszych głównych profili działalności była modernizacja samochodów STAR 266 głównie dla zakładów energetycznych i gazowniczych. Wdrażanie w tych samochodach nowych rozwiązań i ciągle jego unowocześnianie stało się naszą pasją. Dążymy do 100% bezawaryjności tego samochodu.
Przesuwaj myszką aby obrócić
Kliknij aby powiększyć
Wymieniamy oryginalny silnik na silnik produkcji MAN typ D0826 EURO2 lub D0836 EURO3 6-cio cylindrowy, turbodoładowany z intercoolerem.
Osprzęt silnika nowy (turbosprężarka,
pompa wody, rozrusznik, alternator) lub po
regeneracji (pompa wtryskowa, sprężarka powietrza)
Stosujemy tylko najwyższej jakości podzespoły oraz
korzystamy z usług najlepszych zakładów w Polsce
Układ chłodzenia nowy
Skrzynia biegów 6-cio biegowa + wsteczny
produkcji EATON lub ZF
po regeneracji w renomowanym zakładzie
Sprzęgło nowe oryginalne
Wymieniamy kabiny na nowego typu produkcji MAN, typ L2000.
Kabiny są po całkowitym remoncie, rozebrane do „gołej” blachy, oczyszczone,
zabezpieczone antykorozyjnie oraz polakierowane wysokiej jakości lakierami samochodowymi
Udoskonalone oryginalne podwozie samochodu STAR 266, doskonale radzące sobie w trudnym terenie.
Wszystkie elementy pochodzące z samochodu STAR 266 są piaskowane, zabezpieczone farbami podkładowymi epoksydowymi oraz lakierowane farbą poliuretanową
Typ SR-380M, po wymianie łożysk na nowe najlepszych światowych producentów oraz uszczelniaczy firmy Corteco dzięki czemu są one praktycznie bezawaryjne oraz pozbawione wycieków
Oś resorów wzmocniona poprzez wtłoczenie dodatkowego wałka zapobiegającego łamaniu się osi piasty resoru
Nowe przewody hamulcowe, szczęki, cylinderki, sprężyny siłowniki i pompy
Układ pneumatyczny - zbiorniki, zawory, przewody, złącza, osuszacz powietrza nowe, stosowane w samochodach MAN dzięki czemu układ ten przez wiele lat pozostanie czysty
Wszystkie elektrozawory sterujące umieszczone w jednym miejscu, z tyłu kabiny
Zbiornik, czujnik, przewody nowe stosowane w samochodach MAN nie powodujące zanieczyszczeń paliwa
Instalacje elektryczne nowe budowane w całości do
tego pojazdu. Odporne ma trudne warunki terenowe.
Brak jakichkolwiek komputerów i złącz diagnostycznych
Pojazd może naprawić każdy i w każdych warunkach
Dysponujemy profesjonalnymi warsztatami mobilnymi dzięki którym wszystkie przeglądy serwisowe, naprawy gwarancyjne wykonujemy u klienta w firmie lub na terenie prowadzonej przez niego budowy.